Problem z www.pld.org.pl (było: Problem z fontami w kde.)

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 25 Maj 2002, 16:06:29 CEST

On Sat, May 25, 2002 at 01:58:09PM +0200, 0neg wrote:

> To coś nowego... gdzie można przeczytać takie zalecenia?
> Bo W3C sugeruje nieco inaczej - do listy czcionek na końcu
> dodawać ogólną nazwę rodziny (np. "verdana, arial, helvetica, sans-serif")
To rzeczywiście głupia wpadka. Do zaleceń W3C dawno nie zgalądałem :-(
Raczej ostatnio specyfikacje HTTP męcze niż HTML i CSS.

> Verdana nie musi być MS. Jest np. w paczce z fontami Type1.
No ale to co jest w PLD Type1 nie ma polskich znaczków.
Przynajmniej u mnie.
Dotychczas jedyne rozwiązanie jakie zostało zaproponowane to
zainstalowanie tych fontów z Windows.

Pozdrowienia,
        Jacek