irssi configure BACKDOORED - http://real.irssi.org

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 25 Maj 2002, 17:25:52 CEST

On Sat, May 25, 2002 at 05:15:16PM +0200, Przemysław Stanisław Knycz wrote:
> Zassalem i wrzucilem czyste zrodla, mozna juz pobierac i budowac z CVSu
> - i poczekac az ludziska uprawione puszcza to na buildery :>
Fałszywy alarm. Zrobiłem "diff -durN" pomiędzy tym co było w SRPMS na
ftp, a tym co teraz zostało wrzucone do CVS.
Źródła rzeczywiście się różnią, mimo tego samego numerka wersji, ale
żadnego backdoora tam nie ma.

Zresztą nawet jeśli by był, to wg. tego co na bugtraq piszą, był on
w skrypcie "configure", więc działał tylko przy kompilacji. Więc
binarne paczki na naszym FTP niczym nie zagrażają, nawet jeśli ten
backdoor byłby w użytych przez nas źródłach.

Pozdrowienia,
        Jacek