Samba jako PDC dla w2k

Pawel Bernadowski pbern w poczta.fm
Sob, 25 Maj 2002, 19:51:52 CEST

Witajcie...

mam taki problemik...
musze postawic kontroler domeny *na sambie* dla windowsow 2k prof.
jakos mi to nie wychodzi.. windows ladnie widzi domene.. ale nie mzoe sie
do niej przylaczyc.. zle haslo/ zly user...

ponizej zalaczam listing z konfiga samby....
plz o help.... bo jest to bardzo wazne

oczywiscie dodalem usera ktory ma sie logowac:
[root w wilnet.info samba]# useradd pbern2
[root w wilnet.info samba]# smbpasswd -a -e -n pbern2
                                              Enabled user pbern2.

a konto komputera tez mam dodane (wedlug wzoru smbpasswd -a -m faremka$)

tylko prosze mnie nie odsylac do
http://de.samba.org/samba/ftp/docs/htmldocs/samba-pdc-howto.html bo
zrobilem jak chcieli i nie dziala.....

---begin smb.conf---