GTKsee - skalowanie

Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski fritz w phreaker.net
Sob, 25 Maj 2002, 23:52:14 CEST

Dnia Sat, 25 May 2002 22:59:40 +0200

> wolniejszy w renderowaniu obrazów niż ACDsee. Tylko u mnie ?

AC DC najszybszy był z Bonem Scottem ;>>> Ale czy oni nagrywali coś po Łindołsem?

> Kto zna szybszą oglądarkę obrazków z pełną obsługą skalowania na
> pełnym ekranie ?

GQview - jak dla mnie no.1, gtksee, powiedzmy kiepskie jest :)

qqview-1.1.3-1
GQview jest przeglądarką plików graficznych. Możesz przeglądać swoje
pliki graficzne jednym kliknięciem myszy. Zawiera widok miniatur, zoom
i opcje filtrowania, jak również wsparcie dla zewnętrznego edytora.

polecam i pozdrawiam

--
[ Fryderyk Dziarmagowski <fritz w phreaker.net> ]
[      LRU #164489 EKG #26462281 ICQ #8579586 ]