portsentry ?

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Nie, 26 Maj 2002, 10:51:11 CEST

Witam,

czy zdazylo sie komus, zeby portsentry notorycznie zawieszal maszynkę przy
ostrym skanowaniu ?
Próbowałem juz wszystkiego, zwalalem winę na kernel, przygotowalem sobie
nawet minimalną wersję 2.2.21+reiserfs+najpotrzebniejsze modoly i to samo
.. caly czas wiesza maszynkę.
Po zmianie z syslog na syslog-ng juz wcale nie loguje portsentry ...
ehh, co za gówno ... (sorry dla tych, ktorzy tego uzywają :))
btw, jest cos podobnego do portsentry ? czy jestem zmuszony uzywac
__TYLKO__ tego ?
z góry thx.

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)