Domyślny terminal

Grzegorz Golawski grzegol w pld.org.pl
Sob, 25 Maj 2002, 21:54:15 CEST

On sob, maj 25, 2002 at 09:39:38 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Z icewm to nie wiem ale generalnie ze środowiska GNOME to sprawa wygląda
> tak że terminale powinny rejestrować sie w bazie GConf-a i dzieki temu
> moząń ustawić sonei domyślny terminal (zdaje się że jest na to gdzieś
> jakies okienko dizlogowe w c-c).
Od tego właśnie zacząłem poszukiwania, ale coś nie widzę tam żadnych opcji,
dotyczących terminali :(
Możliwe, że jest to w Obsługa dokumentów->Aplikacje, ale przy uruchamianiu
tego dostaję "Naruszenie ochrony pamięci".

A może mógłby ktoś mi powiedzieć jak zmienić domyślny terminal nie używając
Centrum Sterowania GNOME?

--