Moduly

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 27 Maj 2002, 14:04:04 CEST

On Monday 27 May 2002 12:41, you wrote:

> Lepiej jak moduły ładują się w momencie keidy sa potzrebne czyli w
> momencie kiedy próbuje się uzyć odpowiodnie urżadzenie. W tym wypadku
> wystarczy wypełnić alias eth0 w /etc/modules.conf.
Zfadzam się, że tak jest lepiej.
Ale są pewne wyjątki, np. moduł do NVidii trzeba załadować ręcznie w
przypadku, gdy ma się kilka kart graficznych i chce się je jednocześnie
wykorzystać pod X-ami. Ja mam dwie NVidie i bez tego - nie da rady ich
ruszyć na jednym module.
Druga sytuacja to np. moduły dźwięku, a konkretnie ustawienia głośności,
które przy każdym ładowaniu trzeba na nowo ustawiać.
Zgadzam się, że to dotyczy bardziej stacji roboczych, ale...

Pozdrawiam.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537