Godna nagrywarka

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pon, 27 Maj 2002, 15:21:30 CEST

On Mon, May 27, 2002 at 03:08:57PM +0200, Jarosław Kamper wrote:
> IMHO dzisiejsze nagrywarki niczym nie ustępują SCSI. Kiedyś to miało
> znaczenie (sam mam zdezelowanego philipsa scsi), teraz jednak mam IDE LG.
Ale podczas obsługi tego w Linuksie trzeba się bawić w kolejną warstwę
pt. "emulacja SCSI na IDE". To samo z siebie potrafi sprawiać problemy.
SCSI to magistrala dobrze przystosowana do komunikacji z najróżniejszymi
urządzeniami. IDE to IMHO tylko wiązka drutów którymi można dysk
przypiąć. Niestety SCSI jest drogie (chociaż nie musiałoby tak być).

> Sama ilość dostępnych nagrywarek SCSI na rynku świadczy o powodzeniu IDE
> ;)
To jest akurat żaden argument. Mógłbyś równie dobrze powiedzieć, że sama
ilość używanych Windowsów świadczy o ich jakości. Ja jednak wolę
Linuksa.

Pozdrowienia,
	Jacek