Godna nagrywarka

0neg 0neg w poczta.gazeta.pl
Pon, 27 Maj 2002, 16:52:06 CEST

Łukasz Maśko wrote:

> Ja mam LG GCE-8160B 16/10/40 i nie mam z nią żadnych problemów.

Mam identyczną. Również zero problemów. Instalację pod Linukem
robiłem wg CD-Writing HOWTO. MSZ jest bardzo prosta.
Co istotne BurnProof[1] rzeczywiście pod Linuksem działa, o czym
miałem okazję się przekonać, kiedy mi się odpalił updatedb w trakcie
wypalania.

> Jeśli już to raczej z jakimś bardziej "wymyślnym" frontendem do wypalania
 > płyt, ale to już kwestia oprogramowania.

Ja zwykle używam xcdroast, ale rzadko potrzebuję czegoś wymyślnego.
Najczęściej wypalam iso9660.

[1] LG nazwał to SureLink.
bart
--
"This is an information document and does not specify any level of standard."
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/