eth0 błędy

Tomek Orzechowski orzech w pld.org.pl
Pon, 27 Maj 2002, 22:58:53 CEST

[27 maj, 2002] Tomek Orzechowski napisał:

>http://www.pld-linux.org/interfaces.html :-)

Prepraszam, tam jeszcze jest pusto...

Jeśli chcesz skonfigurować ethernet to proponowałbym zajrzeć do:

/etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-eth0 - konfiguracja interfejsu (z
przykładami i opisami)

/etc/sysconfig/network - ogólna konfiguracja sieci

Szczątki dokumentacji są w /usr/share/doc/rc-scripts*/

--
Tomek Orzechowski