dc_gui

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Wto, 28 Maj 2002, 20:49:56 CEST

Dnia 28 maj 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Michal Kochanowicz napisał(a):

> Cześć

> Zainstalowałem sobie to coś z tematu. Czy tam trzeba sobie założyć
> jakieś konto? Czy ktoś mógłby tak w dwóch zdaniach napisać, tak dla
> niedorozwoja który z napstera korzystał, o co z tym DC chodzi?

ehm?? jakie konto? Uruchamiasz i sciagasz z wybranego huba... o ile
spełniłeś warunki panujące na hubie (ilosć slotów, ilość udostępnianego
stuffu...)
Coś konkretnie nie działa?

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-