dc_gui

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Wto, 28 Maj 2002, 22:22:34 CEST

Dnia 28 maj 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Michal Kochanowicz napisał(a):

> Tak, mój mózg. Nie mam pojęcia co to jest DC i co z tym mogę zrobić. W
> gnapsterze jest kilkla przycisków na krzyż. Tu jest ich dla mnie za dużo
> ;( Co to są sloty? I czy to że jestem za firewallem to problem?

Od strony technicznej DC to taki zmodyfikowany serwer IRC + obsługa
przysyłu plików. Każdy może sobie założyć HUB z którym będą łączyć się
userzy w celu pogadania lub wymiany plikow. Właściciel takiego serwera
jast 'opem' i ustala reguly dla laczacych sie z danym HUBEM - np ilość
slotów (czyli ile userów może jenocześnie ciągnać pliki od ciebie),
ilość plików które musisz udostępniać (najczęściej 3-50GB), czy tematykę
huba.
Jak łączysz sie zza maskarady to musisz ustawić sobie tryb passive, przy
nicku dodac info np. jojoro_passiv i mozesz pobierać pliki tylko od
userów którzy _nie_ są passive.

to chyba z grubsza opisałem wszystko.
Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-