problem z alsaconf

Przemysław G. Gawroński P.Gawronski w obop.com.pl
Śro, 29 Maj 2002, 09:53:26 CEST

Probuje skonfigurowac sobie karte dzwiekowa (archaiczny SB16) ale alsaconf po
wybraniu karty wyswietla mi jedynie okienko z nazwa dla karty (domyslna
nazwa: CARD_GNUstep ) i po tym wraca do glownego menu, natomiast w tle
pojawia sie komunikat:

Initializing ... please wait ...
*** debug ***: [/home/users/buileder/rpm/BIULD/gpm-1.20.0/src/liblow.c(202)]:
VC: 0

Czy ktos moze mi podowiedziec o co chodzi, i co mam poprawic ?

Dzieki Przemek

--
Przemysław Gawroński
Specjalista ds. oprogramowania , Telemetria, TNS OBOP

KONKURS OMNIMAS!!
Wejdz na strone http://www.obop.pl
i wygraj WEEKEND w Budapeszcie dla 2 osob
Wprowadzilismy do naszej oferty nowe badanie - OMNIMAS
Wiecej informacji: http://www.obop.pl/badania/omnimas

Uwaga: Ta wiadomosc poczty elektronicznej przeznaczona jest wylacznie
dla osoby/firmy wymienionej powyzej. Tresc wiadomosci jest poufna i
prawnie chroniona. Jesli - przez pomylke - otrzymali Panstwo te
wiadomosc, uprzejmie prosimy (1) niezwlocznie skontaktowac sie z nasza
firma, (2) zniszczyc wiadomosc i wszystkie zalaczniki oraz (3) upewnic
sie, ze jej tresc nie zostala ujawniona ani wykorzystana.
Dziekujemy. TNS OBOP
---
Note: This electronic mail message is for the use of the person
or company named above only. This message is CONFIDENTIAL and may be
LEGALLY PRIVILEGED. If you have received this message in error, please
contact us immediately, destroy the message and all the attachments
received, ensure that their contents are not disclosed or used.