dc_gui

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Śro, 29 Maj 2002, 14:33:36 CEST

Dnia 29 maj 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Marcin Kurzyna napisał(a):

> -------BEGIN NTG BLOCK-------------
> Co prawda DC uruchamiam jedynie na wingrozie; jak musze wejść na huba z
> limitem np 30GB a cały dysk mam 5GB to robię cos takiego:
> mam katalog zawierający łącznie let's say 2GB i niech np. bedzie to C:\dc
> wchodzę w tryb ms-dos i:
> subst z: c:\dc
> subst y: c:\dc
> ..
> ..

I jak jesteś na Hubie na którym op choć trochę zwraca uwage na to co
robia userzy, to po pieciu minutach masz permament bana.

> Swoją drogą da się coś takiego zrobić w linuxie?

Można i to jest znacznie trudniejsze do wykrycia, bo po prostu
fałszujesz wielkość sharingu bez udostepniania kilka razy tych samych
plikow. To też można wykry, ale nikt tego nie robi (o ile nie rzucasz
sie w oczy - tzn nie wpisujesz 100GB i udostepniasz 3 pliki ;P)
.
Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-