dc_gui

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Śro, 29 Maj 2002, 15:44:42 CEST

Dnia 29 maj 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Marcin Kurzyna napisał(a):

> Generalnie masz rację - sam tego nie pochwalam... ale jak mówiłem 30>5 :(
> BTW: jak jestem w trybie pasywnym, wtedy też może to sprawdzić?

Tak. Bez żadnego problemu. Nawet widziałem kiedyś bota który sprawdza
takie rzeczy.
Dlatego polecam  cheaterom dc_gui - wykrycie oszustwa jest znacznie
trudniejsze... no i można robić ograniczenia transferu w obie strony,
ciągnąć pliki bez połączenia z hubem, zabronić ściągania plików przez
wybranych userów, sciągać całe katalogi, sciągać plik w wielu kawałkach
od wielu userów, połączyć kilka klientów dctc odpalonych lokalnie w
'sieć'....

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-