Z tym PLD to same problemy jesli uzytkownik jest durny... (long)

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Śro, 29 Maj 2002, 16:08:55 CEST

On Wed, May 29, 2002 at 03:52:21PM +0200, Piotr Szymanski wrote:
> Hi,
> Drukuje z koffice tekst w nim napisany. kdeprint mam skompilowany z obsluga
> cupsa i z poziomu kde ustawialem drukarke.

CUPSa znam ale koffice i kdeprint nie używałem. Trudno mi będzie Ci
pomóc.
Spróbuj może wydrukować jakąś stronę z PDFa albo czegoś podobnego.

Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/