mailman

Marcin Bukowiecki marcin w dolsat.pl
Czw, 30 Maj 2002, 00:02:55 CEST

dnia Wed, May 29 2002, Tomasz Kłoczko napisał:

> A wogóle działa ?

mailman? Wydaje się działać. Tzn. nie sypie żadnymi błedami, udało mi się
założyć listy dyskusyjne ale w żaden sposób nie mogę z nich kożystać. Wszystko
co wyślę trafia do /var/spool/mailman/qfiles i tam spoczywa.

Czy istnieje jakiś prosty opis szybkiego startu z mailmanem? Bardzo go
potrzbuje ponieważ po kolejnych upgradach perla po kolei pada mi wszystko co
z perla kożysta. Jako ostatni odmówił współpracy minimalist.
(a już tak dobrze żarło).

--
Marcin Bukowiecki