Rysowanie ksztaltow geometrycznych i linii w gimpie.

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Czw, 30 Maj 2002, 09:54:05 CEST

On Wed, May 29, 2002 at 11:19:58PM +0200, Piotr Szymanski wrote:
> Witajcie,
> Jak narysowac ksztalt geometryczny w gimpie (np. kwadrat) i jakas linie (np.
> prosta)? Nie moge znalezc takiego narzedzia, a podobno sie da.
Z tego co wiem, to wszystko się robi poprzez zaznaczenie obszaru.
Możesz rysować granice obszaru nawet jako krzywe Beziera, a potem
możesz to wypełnić, albo obrysować tylko kontury.
Ostatnio się tym nie bawiłem, więc nie podam szczegółów.
Ale IMHO gimp jest raczej do obróbki obrazów, nie do ich malowania.

Pozdrowienia,
        Jacek