Olewanie swapu

Czw, 30 Maj 2002, 12:45:28 CEST

On Thu, 30 May 2002, Michal Margula wrote:

> Silne dociążenie to ja mam non stop. LA 2 - 3 w szczycie ;]. No ale nic
> puszczę proces kompilacji jajka w tle, albo nawet dwa ;]

LA to tylko śrenie ilości procesów czekajacych w kolejce. Wcale nie musi
to oznaczać dużego obciżenia :)
Kompilacja np. kernel jest o tyle dobrym testem że generuje duże
mało skupione transfery w pamieci. W takich wypadkach dobrze wychodza na
wierzch różne przegrzania, słabości chłodznia itp. Podobne obciążenie
generuje klient SETI gdyż wykonywane sa tam operacje na relatywnie dużych
macierzach, operowanie na których działa na krzem dość podobnie jak
kompilacja.

kloczek