postfix zza maskarady

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Czw, 30 Maj 2002, 13:12:48 CEST

On Thu, May 30, 2002 at 12:21:53PM +0200, ggodlewski w wi.ps.pl wrote:

> bash-2.05a# mailq
> -Queue ID- --Size-- ----Arrival Time---- -Sender/Recipient-------
> 014FB81955*    1074 Wed May 29 23:40:22  gg w pc235.fnet.pl
>                                          pld-users-pl w pld.org.pl
hm... bardzo dziwne.
próbuje wogóle nawiązać połączenie? próbowowałeś go może stracować albo
cusik? netstat -a pokazuje jakieś próby nawiązywania połączenia?

przez kilka miesięcy korzystałem z postfixa za maskaradą i nie miałem
nigdy żadnych problemów z tym związanych. jedynym problemem było
dostarczanie do niego poczty z zewnątrz ;). Teraz zresztą też mam jeden
komputer za maskaradą i pocztę z niego mogę wysyłać.