Karty sieciowe 1000Base TX (literka zła, chodzi o SX)

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 31 Maj 2002, 16:28:01 CEST

On Fri, 31 May 2002, Filip Kalinski wrote:
> Jeśli jescze konfigurował ktoś na takich kartach łącza agregowane i opisał swoje
> doświadczenia, to byłoby miło :-)

Zajrzyj na PLD-Guide
Opisywałem tam vlany na kartach intela z modułem e100. Na e1000 jest to
samo. A agregacja kart to tylko inne opcje tych samych poleceń.

A doświadczenia? wydajne są. Problemy są z podnoszeniem i modyfikacjami
vlanów - szczegóły w PLD-Guide.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...