postfix zza maskarady

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 31 Maj 2002, 19:46:30 CEST

Witam!

On Fri, 31 May 2002 19:15:27 +0200 (CEST)
ggodlewski w wi.ps.pl wrote:

> Zaraz, z innych programow dochodza, z innych komputerow z postfixem
> dochodza, a moje z postfixa uparcie gubi. I to nie tylko
> mail.pld.org.pl. Przeciez nie bede prosil kazdego administratora, na
> ktorego serwer wysylam list, aby zmienial konfiguracje...

NIe wiem, czy dobrze się do tego zabrałeś. Z tego co pamiętam, jak byłem
w podobnej sytuacji (miałem konto na interii), to jako relay serwer
ustawiałem smtp interii i to wystarczyło, jak dostaniesz relay denied,
to poproś by Cię dodali (adres jako który jesteś na świecie widoczny -
pewnie adres routera) i po sprawie. Działa bez najmniejszych zająknięć.
Problem powstawał wtedy gdy miałem kilka kont pocztowych od różnych
providerów, wtedy był problem z ustawieniem relaya. Ale przy jdenym
koncie działa OK.

       Pozdrawiam
             Artur