podłączanie urządzeń przez usb

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Pią, 1 Lis 2002, 18:18:46 CET

Cześć,
	Mam w logach taką wiadomość:
	 kernel: usb.c: USB device 2 (vend/prod 0x471/0x311) is not claimed by
any active driver.

To jest kamera Philipsa, do której w jądrze 2.4.19 jest moduł. Nawet mi
się bardzo ładnie ładował, po włożeniu wtyczki USB, dopóki, nie
ściągnąłem sobie źródeł nowszego, nie nadgrałem na stare i napisałem:
	make dep && make modules && make modules_install

Wtedy jeszcze działało, ale tylko do reboot. Po reboot, trzeba moduły
ładować ręcznie. Co spieprzyłem? Jeszcze ciekawostka, bo po
zainstalowaniu rmp-ów z jądrem od początku (czyli wydaje mi się, że
wróciłem do stanu poprzedniego) nadal pojawia mi się powyższy komunikat.

Dzięki,
Tomek Grzejszczyk