gnomemeeting

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Nie, 3 Lis 2002, 18:18:58 CET

Użytkownik Michal Moskal napisał:

> Wild guess: spróbuj gconf-editorem zmienić tę wartość?

	Już próbowałem. To nic nie daje. Nie, żebym wiedział dlaczego. Coś w
gnomemeeting dziwnie działa... Moment odpaliło się !!! :-)
	Wczoraj trochę czasu spędziłem próbując dojść skąd jest czytana ta
wartość i wielokrotnie ją ustawiałem i kasowałem przy użyciu gconftool-2
i gnomemeeting-config-tool, ale nie było żadnych zmian w zachowaniu
gnomemeeting. A dziś poszło.

Tomek Grzejszczyk