mplayer

Krzysztof Orlinski krzynek w toya.net.pl
Pią, 1 Lis 2002, 14:35:13 CET

Czesc!
Dnia 2002-11-01 napisales:

MM> Zobacz hdparm (man hdparm before asking questions) czy masz DMA włączone
MM> i jeśli tak to które. Jak nie masz 80-żyłowego kabelka to DMA-66+ nie
MM> będzie działać, a będzie się krzaczyć. Zajrzyj też do dmesg.

----------------

Na CVS'ie leży faq.old które przedwczoraj apdejtnąłem artykułem na
temat tuningu dysku za pomocą hdparm. (niestety z powodu czyjegoś
niedbalstwa irc.pld.org.pl się nie updatuje z cvs)

Pozdrawiam,

Psyborg
mailto:admin w fenix.us
psyborg w pld.org.pl
Registered Linux user #291746
..:: PLD Team Member ::..

Cóż, że otwarta przyłbica, kiedy łeb zakuty.