Sieć !!!

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Pią, 1 Lis 2002, 16:25:28 CET

Witam

> Mam pytanko ? w jaki sposób konfiguruje się w PLD karty sieciowe... ? bo mi ani netconfig ...ani nic innego nie chce wejśc... ?
> Jakiego polecenia się do tego używa? i jak się sprawdza właściwości  eth0 i eth1 ?
Powinienes sie domyslec, ze faq jest pod adresem irc.pld.org.pl :)
BTW. Moze by tak zmirrorowac pod faq.pld.org.pl?

Pozdrawiam,
--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \