solid-pop3d

Adam Gapiński Adam.Gapinski w artikon.one.pl
Pon, 4 Lis 2002, 22:32:04 CET

Onego dnia Monday, November 04, 2002 9:29 PM [GMT+0100=CET],
Jacek Konieczny <jajcus w pld.org.pl> wklepał(a):

> Bredzisz. Robiłeś kiedykolwiek wirtualne skrzynki pocztowe?
> PAM nie zabardzo nadaje się do obsługi wirtualnych skrzynek.
> spop3d, a zapewne i vm-pop3d mają do tego osobne mechanizmy.

Nie znam się na tyle dobrze na PAM, ale przy vm-pop3d sie raczej nie da.
O pop3d pytam, więc nie wiem, zaś jeśli chodzi o vm-pop3d to po prostu
ma swoją "strukturę" plików z wirtualnymi userami i ich hasłami...
Zresztą bardzo mi się osobioście podoba takie rozwiązanie, bo pozwala
fizycznie oddzielić userów mających tylko pocztę od tych, którzy mogą
korzystać z innych usług. A, że hasła są mniej bezpieczne... jakiś kompromis
chyba musi być...