Język w BTS

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 4 Lis 2002, 23:10:01 CET

On Mon, Nov 04, 2002 at 10:49:31PM +0100, Adam Gołębiowski wrote:
> Witam,
>
> Tak z ciekawości - w jakim języku powinno się wypełniać formularze w
> BTS? Z jednej strony gro deweloperów (jak nie wszyscy) to Polacy, więc
> należałoby dla wygody w ojczystym języku,

Dla mnie to taka średnia wygoda...

> z drugiej być może z tego BTS
> korzystają też osoby nie znające naszego pięknego języka

Niewątpliwie.

> - więc tutaj głos za angielskim, jako uniwersalnym.

Dla mnie to jest tak: jak masz napisać po angielsku połowę tego co po
polsku, lub mniej (z powodu problemów językowych) to piszesz po polsku,
w przeciwnym wypadku -- piszesz po angielsku.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h