mplayer

Jacek Rembisz jr178783 w zodiac.mimuw.edu.pl
Wto, 5 Lis 2002, 23:45:54 CET

On Tue, Nov 05, 2002 at 10:48:16PM +0100, Wojtek Kaniewski wrote:
> On Tue, 5 Nov 2002, Jacek Rembisz wrote:

> przeskalowany obraz _nigdy_ nie będzie wyglądał tak dobrze, jak
> oryginał.

zgadzam się, jakość przeskalowanego obrazu jest jednak dla mnie
akceptowalna

> miałem kiedyś Rivę TNT. sterowniki z X-ów nie obsługiwały Xv, steroniki
> nvidii nie nadawały się do normalnej pracy (długi start X-ów, wolne jak
> cholera przesuwanie okienek itd.) dzięki temu, że miałem sdl, nie
> musiałem niczego zmieniać w konfiguracji mplayera przy zmianie
> sterowników, bo sdl sam wykrywa Xv i używa, gdy jest dostępne.

teraz rozumiem

> nie rozumiem. przecież sdl tylko inicjuje Xv i aplikacji podaje adres
> bufora zwrócony przez X-y. nie wykonuje żadnego kopiowania. prędkość
> jest identyczna.

Jakoś nie wierzę, że prędkość jest identyczna. Niestety nie mam taraz na czy
przeprowadzić testu. Choć różnica może istotnie nie być duża.

Pozdrawiam
Jacek