Czy quota kłamie

Grzegorz Saracki sarak w gisz.net.pl
Śro, 6 Lis 2002, 14:32:45 CET

Cześć

Zagadka nad którą siedzę juz 2 dni.
Quota pokazuje że ilość zajętego miejsca to 700MB a ja doliczam się (du)
tylko 250. Już robiłem wszystko quotacheck, quotaoff, quuotaon ,
przeładowanie modułów, reset. Quota_v1 działa ok, te 700MB jest
modyfikowane gdy dodam jakiś plik userowi o wielkość pliku.
Doszedłem do jednego wniosku , quota liczy coś czego ja nie liczę.
Robiłem
# find / -user user i znalazło mi tylko pliki o wielkości 250MB
Czy ktoś mógłby mnie oświecić czego nie widzę.
Mam tez przypadki ze find / -user user nie znajduje nic a quota pokzuje
34 pliki i 300MB

quota-3.06-2

--
+-----------------Grzegorz Saracki aka Sarak-----------------+
| sarak(at)gisz.net.pl, sarak9(at)poczta.onet.pl GG#1343090  |