[OT] moje powiadamianie na sms :((

Jakub (mick3y) Mikusek mick3y w aurora.vege.pl
Czw, 7 Lis 2002, 12:41:33 CET

Bartosz Jakubski naskrobał(a):

>Nie ma sposbu i nie spodziewałbym się.

Sposobów oczywiście jest kilka. :-) Jednym z nich jest ICQ, drugim
bramki zagraniczne, a trzecim napisanie własnego programu który będzie
wysyłał przez bramke Idei. Qwerty256 z {erjot}'em coś psuli w tym
temacie i kombinowali ze stałym tokenem (wpływ na ten śmieszny obrazek
ma jedynie 8. cyfr z pośród tych ~60). Jak się wezmę to napiszę, chyba
że w/w już coś zrobili z tym. Nie chce mi się wynajdować koła na nowo.
:-)

pozdrawiam!
mick3y