Zagadka z dyskietkami

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Sob, 9 Lis 2002, 16:29:50 CET

On Sat, 9 Nov 2002, Michal Margula wrote:

> Co znaczy 'kończy się niepowodzeniem' czy 'też mają problemy'? Szczegóły
> ;]

Na przykład taki komunikat, 'cyferki' się zmieniają.

fdformat /dev/fd0H1440
Double-sided, 80 tracks, 18 sec/track. Total capacity 1440 kB.
Formatting ... done
Verifying ... Problem reading cylinder 15, expected 18432, read 10240

Teraz napiszę że problem .... rozwiązałem! Do modemu ADSL-owego miałem
starą kartę sieciową (slot ISA, karta SMC) chodzącą na module 'wd',
zamieniłem na nową 8139 i problem jak ręką odjął, flopowi wróciło życie!
Wygląda jakby moja płyta miała problemy z obsługą urządzeń na slocie ISA.
:(
pzdr
Stacho Pal