Mirror PLD a poldek

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Czw, 7 Lis 2002, 23:38:06 CET

EHLO :)

mam na dysku całe mnóstwo pakietów z ra i586 (nie jestem pewien czy
wszystkie, w każdym razie >2,5G - nie ważne) no i nawet poldek po
odpowiednim potraktowaniu poldek.conf wczytuje i instaluje pakiety z
tamtąd, tylko że za każdym razem mówi, że brak mu packages..{bla|bla} -
jak te pliki wygenerować, zeby nie musiał za każdym razem wczytywać
wszystkich pakietów?

i jeszcze jedno - czy jest jakiś prosty sposób na porównanie moich
wersji pakietów z tymi na serwerze? chciałbym zobaczyć które się
przedawniły...

TIA,
Marcin.

--
"Najsprawiedliwsza opinia o większości kobiet jest obrazą dla ich
wyjątków." (Aleksander Świętochowski)