DVD

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 8 Lis 2002, 00:50:32 CET

Dnia pią 8. listopad 2002 00:37, Arkadiusz Chomicki napisał:
[...]
> to dziwne
> bo ja na Athlonie 1G i 1.4 mam zacianie sie
> a obsluga wcale nie jest plynna
Specjalnie sprawdziłem przed chwilą. Skok do jakiegoś miejsca w filmie (po
kliknięciu na pasek pozycji) trwa ok. 0.5-1 sekundy (ciężko mi stwierdzić
dokładnie, ale jest to akceptowalne. Odtwarzanie idzie od nowego miejsca
płynnie. Niestety, płynne to to nie jest, ale daje się przeżyć (może
kwestia kodeków (niektóre DivX-y płynniej mi się odtwarzają pod Windows -
niedtety).
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537