jajko 2.4 i power off (by³o: Gdzie znik³o 200MB pamiêci?)

Grzegorz Doliñski grzegorz w kobra.lm.pl
Nie, 10 Lis 2002, 21:54:42 CET

A Artur Flinta napisal(a):
>Chmmm, powiedzmy, ¿e pytanie nie by³o precyzyjnie sformu³owane ;)
Jasne! Mnie na ¶lad naprowadzi³ podobny problem :)

>Je¿eli masz jajko z ACPI to nie ³aduj apm tylko ospm_system i wszystko
>bêdzie OK.
Dziêki zadzia³a³o. Mam jednak kolejne pytania:
1. Czy (jak) zmusiæ acpid do ³adowania tego modu³u. Wiem, ¿e jest modprobe
ale szukam bardziej eleganckiego rozwi±zania.
2. Sk±d to wiesz :) To znaczy gdzie mogê poczytaæ o ospm_* bo strony
projektu acpid porazi³y mnie tre¶ci± (a raczej jej brakiem).

Grzegorz

--

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl