jajko 2.4 i power off (by³o: Gdzie znik³o 200MB pamiêci?)

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 10 Lis 2002, 23:17:55 CET

On Sun, 10 Nov 2002 21:54:42 +0100 (CET)
Grzegorz Doliñski <grzegorz w kobra.lm.pl> wrote:

> 1. Czy (jak) zmusiæ acpid do ³adowania tego modu³u. Wiem, ¿e jest
> modprobe ale szukam bardziej eleganckiego rozwi±zania.

/etc/modules - z tego pliku s± automagicznie ³adowane modu³y przy
starcie systemu, ja tu odpalam lm_sensors, kamerê i ACPI

> 2. Sk±d to wiesz :) To znaczy gdzie mogê poczytaæ o ospm_* bo strony
> projektu acpid porazi³y mnie tre¶ci± (a raczej jej brakiem).

Wiem, bo temat przewija³ siê ju¿ przez listê :) A poczytaæ pewnie mo¿esz
w /usr/src/linux :))) albo google Twoim przyjacielem.

			Artur

--
Zawsze kiedy jest problem, jest jakie¶ rozwi±zanie;
 zatem je¶li nie ma rozwi±zania, nie ma problemu.

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl