DVD

HUNTER pkowal w kk.kalisz.pl
Pon, 11 Lis 2002, 18:19:41 CET

Cze Łukasz,

8 listopada 2002, 00:21, you wrote:

[...]

> Mi  na  moim  złomie działa znośnie. A złom jest taki, że nie jest w
> stanie  za bardzo płynnie DVD odtworzyć (K6-2 500) a przynajmniej mi
> się  nie  udało  go  zmusić  do  płynnego  odegrania filmu. Ale sama
> obsługa jest w porządku - szybka.
Mi swego czasu DVD plynnie chodzil na cel433 w 488 + GeForce256DDR pod
win98. Pod linuxem nigdy nie puszczalem DVD. A musze sprawdzic, tylko
nie wiem czy pod Knoppix'em jest cos do DVD (a zapewne jest). Niestety
u siebie nie mam juz dvd, a knoppix to bezdyskowa dystrybucja, rusza z
CD i jest calkiem przyjemna, polecam przetestowac.

--
Piotr Kowalski - HUNTER
GG: 1448959 tlen.pl: hunt3r