dhcp klient (dhcpcd)

Patryk Szczygłowski patryk w dukat.waw.pl
Wto, 12 Lis 2002, 17:42:58 CET

On Tue, 12 Nov 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> Wystarczy nie wpisywać search w konfiguracji DHCP serwera.

A jak chciałoby się w sposób całkowicie prywatny olewać to, co serwer DHCP
przekazuje do klienta do wstawienia do /etc/resolv.conf

Wyjaśniam:
Chodzi mi o to, że np. mam w /etc/resolv.conf ustawione własne "ulubione"
serwery DNS i chcę właśnie z nich korzystać, a nie z tych, które proponuje
mi DHCP.

--
Patryk Szczygłowski
patryk w dukat.waw.pl