Coś w rodzaju biff-a ale dla konta po IMAP-ie ( tudzież jak zmusić kmail-a do...)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 12 Lis 2002, 17:42:32 CET

Szukam programiku do powiadamiania o przychodzącej poczcie (coś w rodzaju
xbiff-a), ale potrafiącego operować na koncie IMAP-owym. Dodatkowo, bardzo
bym chciał, żeby to nie wymagało bibliotek gnome-a (może być natomiast pod
KDE). Jest coś takiego w dystrybucji?

Jeśli nie ma czegoś takiego, to może ktoś z użytkowników kmail-a wie, jak
skonfigurować ten program, aby powiadamiał o poczcie przychodzącej na konto
oglądane przez IMAP? Męczę się z tym już dosyć długo i nie udało mi się
uzyskać powiadomienia. Jedynie dla konta w pliku lokalnym lub po
ściągnięciu poczty przez pop3. Ale akurat to mnie nie interesuje...
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537