Co może być powodem takiego zachowania ( było: Coś w rodzaju biff-a...)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 12 Lis 2002, 19:06:48 CET

Dnia wto 12. listopad 2002 17:53, Fryderyk Dziarmagowski napisał:
[...]
> w dystrybucji chyba nie ma, ale to oczym piszesz nazywa się kbiff
> http://kbiff.granroth.org/
Dzięki. Próbowałem to skompilować - nawet się udało. Ale jedym z elementów
składowych tego pakietu jest biblioteka kbiff.so, którą program po lekkiej
przeróbce spec-a władował do /usr/X11R6/lib/, czyli właściwie tam, gdzie
powinien. Ale... nie może jej załadować. Próbuje ją znaleźć w bardzo
dziwnych miejscach, oczywiście w żadnym z nich jej nie ma. Co więcej, to są
katalogi typu /lib/i686/mmx/ czy /lib/mmx, wogóle nie próbuje nawet szukać
w /usr/X11R6/* (tak pokazuje strace). Popatrzyłem na to i zgłupiałem. Może
ktoś wie, co z tym zrobić?
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537