Bootowanie plytki PLD BASE

Daniel Mróz beorn w magellan.pl
Śro, 13 Lis 2002, 10:13:11 CET

On Wed, Nov 13, 2002 at  1:22:20 +0100, Bartłomiej Kostecki wrote:
> Wypalilem najnowsze pld-i686-base.iso i mam problemik - nie bootuje sie..
> I teraz nie wiem co jest nie tak, czy trzeba jakos specjalnie wypalac
> plyte zeby byla bootowalna ? Ja odpalilem xcdroast, i nagralem
> pld-i686-base.iso jak zwykle nagrywa sie pliki...
Juz kilka razy tak mialem przy roznych obrazach ISO. Plytka wypalana
cdrecordem, bootowanie z CD w BIOSie wlaczone, a PLD Base nie chce
wystartowac (inne plyty bootowalne chodza bez zastrzezen). Nigdy mi
sie nie chcialo dochodzic w czym lezy problem, gdyz zawsze przy
instalacji mam dyskietke instalacyjna PLD :)

> Czy moze to wina tego ze CDROMa mam na secondary slave (?!?)
To chyba nie ma wikszego znaczenia.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?