Kilka pytan odnosnie softraida

Krzysztof Drewicz hunter w raszyn.pl
Śro, 13 Lis 2002, 19:30:53 CET

On Tue, Nov 12, 2002 at 02:03:44PM +0100, Roman Kolasiewicz wrote:
> Witam,

> Z tym ze chodzi mi o to, zeby po padzie dysku primary serwer
> podnosil sie bezproblemowo z mirrora. Wiec chyba bez /boot na raidzie
> sie nie obedzie. Wg. Software-RAID HOWTO to chyba powinno zadzialac
> :). No nic, i tak mam sporo czasu na testowanie roznych konfiguracji
> wiec sie bede z tym bawil.

/boot na raid1 + lilo działa.

Może dodatkowo odżałować po 50MB na każdym dysku i umieścić tam
zawartość rescue cd tak żeby jako awaryjny boot mogło służyć gdy płytkę
coś wessie (np kolega z pracy).

> przeladowac modul obslugujacy kontroler SCSI zeby modul przeskanowal
> magistrale w poszukiwaniu dyskow. Jest jakis inny sposob? Bo skoro mam

# echo "scsi remove-single-device 1 2 3 4" >/proc/scsi/scsi
# echo "scsi add-single-device 1 2 3 4" >/proc/scsi/scsi

> Best regards,
>  Roman

hunter.

> http://lists.pld.org.pl/
---&<---end quoted text---&<---

--
Krzysztof Drewicz
hunter w someware.something
#101 reason why I do give Macs To my LUsers: they simply can't do rm -rf /