Sieciówka PCMCIA

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Śro, 13 Lis 2002, 23:31:16 CET

Dnia śro 13. listopad 2002 23:18, Marcin Kurzyna napisał:
> Cześć, jaką sieciówkę (ethernetową oczywiście, najlepiej 10/100) na
> PCMCIA polecacie coby ładnie chodziła pod PLD, a jakby jeszcze
> instalacja po sieci była by na niej możliwa to już wogóle było by super :)

Niedawno instalowałem przez neta na Officeconnect Intela 10/100 z xjackiem.
Obrazy z 2.4 experimental. Instalka poszła bez problemów. Jedynym zgrzytem
były po instalacji spakowane moduły jądra, ale ZTCW problem ten został już
poprawiony.

Pozdrawiam
Adam Szpakowski