fs na dysk 120G

Czw, 14 Lis 2002, 13:19:36 CET

Arkadiusz Patyk <areq w pld.org.pl> writes:

> Nie mogę się zdecydować jaki dać fs na nowy
> dysk 120G IDE, ma być jedna partycja na której będą
> przechowywane duże pliki ok 700MB (wiadomo co ;-) )
> ACL i tym podobe bajery nie są potrzebne.
> Ma buć szybko i bez problemół w razie padu np zasilania.
Mam dyskie 60GB i 80GB w ogóle bez żadnych partycji (mkfs.xfs /dev/hdx)
jako xfs i spisują się znakomicie. xfsa używam bardzo długo
- zero problemów przez ponad rok (poza jednym drobnym z mmap).

> kernel 2.4 dystrybucyjny
> co polecacie ? reiserfs ?
reiserfsowi nie ufam, dwa razy rozsypał mi się ten fs ale to było
dość dawno - teraz podejżewam, że nie powinno być problemów.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux