vesafb, 1024x768 i 75Hz

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pią, 15 Lis 2002, 16:17:26 CET

On Thu, 14 Nov 2002, Michał Abramowicz wrote:

> Zgadza się, ale to dzialalo na rivach tnt* oraz geforcach,
hm, no tak, heh, ok

jako tako poradzilem sobie przez SVGATextMode, bo przez vga=0x314 lub
vga=791 dziala tylko z 60Hz a to niezadowalajaca czestotliwosc
odswierzania ...

moze append by zadzialalo, ale zabardzo z vesafb to nie dziala

> do tej starej rivy 128 jednak polecam 2.4.* + rivafb.
> Działa ślicznie i bardzo szybko.

hmm, trodno, czeka mnie zatem updatowanie drivera rivafb dla 2.2, bo to
obecnie mam jest wynikiem backportu z 2.4.0-test3, a jak zauwazylem
opsuje, wogole jakis smieszny to driver, na stale proboje wykrywac adres
pci i co najsmieszniejsze nie dziala z kartami AGP ktore maja wiecej niz
4Mb pamieci.

Krzysztof Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)