Run level = 5 w inittab i brak dostepu do konta root.

dkamin dkamin w o2.pl
Nie, 17 Lis 2002, 21:28:25 CET

Ustawiłem sobie w inittab runlevel=5 i było fajnie ładowały mi sie odrazu X
bez logowania mam tylko jednego użytkownika. Jednak w penych okoliczno
wyszło na to że plik group w etc został wyczysczony tzn wygląda tak jak zaraz po instalacij. I tu się pojawia problem z chwila wyczyszczenia group nie mogę sie zalogować na konto root ( wpisanie login kończy sie komunikatem Login
Incorect Login Incorect Login Incorect )
Podpowiedzcie jak odzyskać dostęp do mozliwości edycji inittab lub groups?