Jaka karta sieciowa?

Paweł Bernadowski pbern w wilnet.info
Nie, 17 Lis 2002, 21:08:49 CET

Marcin Bohosiewicz napisał(a):
> [...]
Ja z praktyki moge napsiac ze bardzo dobrze sprawuja sie dlinki (moje to
530TX), co do rlt to ostatnio sie sparzylem.. bo puscilem nowy link do
klienta.. instaluje u niego jeszcze switcha i wszytko ladnie sie
komunikuje.
Nie pozstalo nic innego jak tylko wlazyc karte do kompa, a tu sie okazuje
ze komputer sieci nie widzi. Po kilku kombinacjach.. dwukrotnej zmienie
kabla switch<>komp okazalo sie ze rlt to szajs, bo jak tylko wlozylem tam
dklinka wszytko ladnie zaczelo dzialac.

Ostatnio zaczynam testowac intele (10/100 z serii zarzadzalnych) bo chce
zrobic kkilka stacji bezdyskowych. niedlugo powiem co i jak :)

A z innej beczki wie ktos gdzie mozna kupic w polsce platforme
(plyta+proc+karty i/o - na pokladzie) z via c3?
Eden to sie nazywalo czy jakos tak...
--
Paweł Bernadowski
GG 3377