Karta TV a PLD :-)

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Nie, 17 Lis 2002, 23:15:33 CET

Dnia Saturday 16 of November 2002 00:04, Michal Kochanowicz napisał:

> Są w pliku w źródłach bttv.
OK. Odpaliłem wreszcie i z dźwiękiem i radio i działa (dobrze zadziałało
dopiero przy card=50) :-). Dlaczego w żadnym pakiecie nie jest instalowane w
docach info o tych typach kart ??? Musiałem ściągać dodatkowo źródła bttv
żeby się coś dowiedzieć :-(.
Dobra, a teraz "wyższa szkoła jazdy" :-) Chciałbym uruchomić pilota do tej
karty :-). Czytam opisy lirca i .... kupa. Na razie wyczaiłem, że powinien z
lircem przychodzić moduł do kernela lirc_gpio, ale jak patrzyłem w speca to
jest on budowany tylko dla kernela 2.4. Czemu ???? Jakie są tego powody ????
Ewentualnie jak sobie poradzić ze skonfigurowanie pilota bez tego modułu ?
(moduł zdalnego sterowania mam podłączany wprost do karty TV).
Pozdrawiam
Jasio.
--
Jacek Rzęsista