Moduły do kernela

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Wto, 19 Lis 2002, 16:58:30 CET

Dnia Saturday 16 of November 2002 17:22, Jacek Rzęsista napisał:

> Ale nie widzę na ftp-ie kernel-char-lirc-gpio :-) A to mi jest
> potrzebne do pilota do karty TV :-)

Właśnie wrzuciłem na ftp następujące "pliki" do 2.4.18 i 2.4.19 dla i586 i
i686:

kernel-char-lirc-dev-0.6.5-14
kernel-char-lirc-gpio-0.6.5-14
kernel-char-lirc-i2c-0.6.5-14
kernel-char-lirc-parallel-0.6.5-14
kernel-char-lirc-serial-0.6.5-14
kernel-char-lirc-sir-0.6.5-14
kernel-smp-char-lirc-dev-0.6.5-14
kernel-smp-char-lirc-gpio-0.6.5-14
kernel-smp-char-lirc-i2c-0.6.5-14
kernel-smp-char-lirc-serial-0.6.5-14
kernel-smp-char-lirc-sir-0.6.5-14
lirc-0.6.5-14
lirc-devel-0.6.5-14
lirc-libs-0.6.5-14
lirc-static-0.6.5-14
lirc-X11-0.6.5-14

bttv też mam zbudować?

BTW, nie ma jeszcze następujących rzeczy:

kernel-eplip.spec
kernel-misc-devbios.spec
kernel-mosix.spec
kernel-net-ip_masq_h323.spec
kernel-net-ip_masq_icq.spec
kernel-video-Device3Dfx.spec
kernel-video-tdfxdrm.spec

Ktoś tego potrzebuje/używa/chce?

P.S. Pisałem, że "życzenia" przyjmuję na jack@{jack.eu.org,pld.org.pl} -
stąd taka długa reakcja na "problem".

P.P.S. Dla niewyspanych: 2.4.18 jak i 2.4.19 są połatane na okoliczność
DoSa, który to jakiś tydzień temu wywołał małe zamieszanie ;)
--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/