gqview

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Śro, 20 Lis 2002, 17:52:42 CET

Dnia 20 lis o godzinie 17:04:04 +0100, Andrzej Szombierski napisał(a):

> [root w qqa:/home/users/qq] rpm -q gqview
> gqview-1.1.5-1

Mam tą wersję, ale nie przypominam sobie, żebym z nią miał takie
problemy. Zawsze możesz zobaczyć, czy w 1.1.6 poprawiono ten błąd. Jeśli
nie -> pisz do autora, czy na listę projektu.

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --